Normes de convivència de P3

Què desitgem tots i totes?

A la meva escola em donaran una educació integral i per a poder-ho aconseguir heu de gaudir col·laborant en el compliment d’una sèrie de normes que em faran sentir-me gran i responsable.
Recordeu-les bé perquè jo vull que m’ajudeu a complir-les:

1- Recordeu pares i mares que totes les entrades i sortides a l’Escola les farem a les hores i llocs abans esmentats a l’apartat de la presentació.

2- L’agenda serà el mitjà per comunicar-vos amb l’escola, per això, totes les notificacions les heu de fer a través d’ella. ÉS MOLT IMPORTANT QUE LA REVISSEU CADA DIA. Per exemple: Si em ve a buscar la Iaia, el tiet o una altre persona que no sou vosaltres, heu de fer una autorització per escrit i signar-la a l’agenda.

Per a petites informacions o aclariments feu el mateix. No li parleu a la sortida, que ens ha de vigilar

3- No em poseu aquesta roba: petos, cinturons, tirants, sabates de cordons, botons, mitges, camises amb botons. Per que sóc gran i haig de fer les coses jo solet, si és tant complicat no puc.

Durant tot el curs

4- Les meves jaquetes, abrics, bates i xandalls han de dur (totes aquestes peces) una cinta de 20 cm i ha d’estar marcat amb el meu nom, perquè sinó no se quins són els meus i no els puc penjar al penjador.
Si perdo alguna peça de roba i no està marcada la senyoreta no la podrà trobar.

5- Si estic malalt o tinc febre no em porteu a l’escola perquè ho passaré malament, no podré jugar, i ploraré… I sobretot, no oblideu trucar a l’escola per dir-li a la senyoreta i als meus companys que estic malalt.

6- Si tinc alguna malaltia ó infecció contagiosa com: xarampió, varicel·la, conjuntivitis purulenta, conjuntivitis infecciosa, diarrea . . .M’hauré de quedar a casa.
Quan torni a l’Escola necessitaré un informe mèdic del meu pediatre, on consti el que he tingut i l’autorització on digui que ja puc tornar a l’Escola sense perill de contagi. Igualment en el cas de que hagi tingut polls, no podré assistir a l’escola fins que hagin desaparegut els polls.

7- El dia que hagi de prendre algun medicament a l’escola necessitaré dues autoritzacions. Una del meu metge indicant la dosi i l’horari, i un altra vostra per la meva senyoreta. Sense les dues autoritzacions no em podran donar la medicació. No podem donar medicaments que s’hagin de guardar a la nevera.

8- Necessito dur a la classe una bossa de roba ( tipus bossa de pa, no motxilles) marcada amb el meu nom, que consti de: 2 samarretes, 2 pantalons, 2 calçotets o calces, 2 parells de mitjons, 1 parell de sabates.
Per si se m’escapa el pipí o em mullo al bassal d’aigua.
Com ja sabeu tota la meva roba haurà d’anar marcada amb el meu nom.

9- L’esmorzar l’haig de dur en una bossa no puc portar motxilles.

10- Com que m’ho passaré pipa i m’embrutaré molt, el dimecres i divendres m’emportaré la bata a casa per rentar i la retornaré neta al dia següent.

11- No puc portar joguines de casa a l’escola perquè ja n’hi ha , ni llaminadures, ni joies (cadenes, polseres, penjolls, anells … ) perquè les podem perdre o enganxar-les en algun lloc i fer-nos mal.
Tampoc paraigües i impermeables els dies de pluja.
La meva escola no es pot responsabilitzar d’aquests objectes.

12- Després de jugar al pati ens rentarem les mans, quan se’ns acabi el sabó un nen se l’emportarà a casa i l’omplirà. També ens emportarem la tovallola divendres per rentar-la i retornar-la dilluns.

13- El dia de psicomotricitat portaré el xandall posat de casa.

14- També portaré el xandall el dia que tinguem una sortida.

15- Si volem convidar a algun company a la meva festa d’aniversaris li haig de donar la invitació quan surti de l’escola. Si vull portar un detall per el meu aniversari, només podré portar UNA coseta, no podré portar una gran bossa i que no siguin llaminadures.

Les mestres d'Educació Infantil i Cicle Inicial desitgem que el bloc sigui una eina útil per mares/pares i alumnes. No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres al nostre correu electrònic.
 
Copyright 2009 Ed. Infantil i Cicle Inicial All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes